سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، سه تن را دشمن می دارد : کسی که منّت گذارانه صدقه می دهد ؛ آن که در عین دارایی، در خرجی دادنْ سخت می گیرد ؛ و فقیر ولخرج . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]

www.isf.2ir.irعشق تنهاwww.isf.2ir.ir

Powerd by: Parsiblog ® team.
.....(یکشنبه 87 تیر 30 ساعت 3:27 عصر )
عجب سوزنده ما را آتش عشق
آتش عشق
آتش عشق
تمام شعله های سرکش عشق
سرکش عشق
سرکش عشق
عشق عشق عشق عشق
بغیر از عشق ما را پیشه ای نیست
پیشه ای نیست
پیشه ای نیست
زبان و روح را اندیشه ای نیست
اندیشه ای نیست
اندیشه ای نیست
اگه عشق نباشم نیستم من نیستم من
نمیدانم هستم ،کیستم من کیستم من

و بر ساز و برگ زندگانیی
تمام شعر و آهنگ جوانی

نوشتم بر تن سرخ شقایق
من و عشق و من و عشق و من و عشق
عشق بانی مناجات من است
عشق همه ذرات من است
عشق عشق عشق عشق
عشق عشق عشق عشق
بدون عشق میل خوندنم نیست
بدون عشق شور موندنم نیست
اگر در بارگاه دل نشینم
درون هر جونه عشق بینم
عشق عشق عشق عشق

 


» جواد شریف
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
......
.....
......
......
.....
......
.....
......
......
......
.....
....
.....
.....
.....
[همه عناوین(23)]
 RSS 
 Atom 

[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

www.isf.2ir.irعشق تنهاwww.isf.2ir.ir
جواد شریف
تنها و بی کس
» لوگوی دوستان من «

» اشتراک در خبرنامه «