سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، قلبی سلیم و پاک و خویی استوار، روزی اش می کند . [امام علی علیه السلام]

www.isf.2ir.irعشق تنهاwww.isf.2ir.ir

Powerd by: Parsiblog ® team.
.....(یکشنبه 87 تیر 30 ساعت 3:29 عصر )

  طلـــــــــوع رو دوست دارم ؛

 زندگــــــــــــــــی رودوست دارم،

   اما میدونـــــــــی ..راستشو بخوای ..

. طلـــــــــوع رو توی نگاه چشمای قشنگت...

 و زنــــــــــــــدگی رو در کنارت میخوام ...

        دوســـــت دارم یه شب تا صبح بشینم

            و فــــــــــــقط چشماتو نگا کنم  

            تا باورکنم چگونه دیدن و

 


» جواد شریف
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
......
.....
......
......
.....
......
.....
......
......
......
.....
....
.....
.....
.....
[همه عناوین(23)]
 RSS 
 Atom 

[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

www.isf.2ir.irعشق تنهاwww.isf.2ir.ir
جواد شریف
تنها و بی کس
» لوگوی دوستان من «

» اشتراک در خبرنامه «