سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در گفتارى فرموده است که : ] و بر آنان والیى فرمانروا شد که کار را بر پاداشت و استقامت ورزید تا دین برقرار گردید . [نهج البلاغه]

www.isf.2ir.irعشق تنهاwww.isf.2ir.ir

Powerd by: Parsiblog ® team.
.....(یکشنبه 87 مرداد 13 ساعت 2:1 عصر )

عاشقانه دستهایش را گرفتم. گرمای عجیبی در سینه جانم را می سوزاند.عطر عجیبی پراکنده بود. حالتی داشتم وصف ناپذیر. گویی توآسمون بودم. به من لبخند می زد و در انتظار جوابش بود. گویی هوش از سرم پریده بود. نبضشوتو دستام حس می کردم. حتم داشتم اون هم همینطوریه. حس می کردم، آسمان،زمین، و همه چیز مال منه . آتیشی تو دلم به پا بود. آتشی بالاتر از زمان و جسم.
تنها چیزی درونم را آزار می داد, شرم داشتم در چشماش نگاه کنم. لیاقتش را نداشتم. از بی ابرویی،گریه ام گرفت. من کجا و آسمان کجا؟
احساس کردم اون هم گریه می کنه. سرمو بلند کردم, بی اختیار دستمو روی صورتش گرفت و همون طور اشک می ریخت. درکش برایم مشکل بود. این من بودم که باید گریه می کردم
کاش بودند ستاره ها، تابه من حسودی می کردند.

» جواد شریف
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
......
.....
......
......
.....
......
.....
......
......
......
.....
....
.....
.....
.....
[همه عناوین(23)]
 RSS 
 Atom 

[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

www.isf.2ir.irعشق تنهاwww.isf.2ir.ir
جواد شریف
تنها و بی کس
» لوگوی دوستان من «

» اشتراک در خبرنامه «